چکیده کتاب‌

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی
نوجوان کارآفرین

آخرین نسخه

نوجوان کارآفرین
Teen Entrepreneur​

در این کتاب ارزشمند تلاش کردیم با زبانی ساده و درخور فهم نوجوانان، فنون علمی و عملی کارآفرینی را بیان کرده و هر آنچه یک انسان در سنین ابتدایی مسیر شغلی خود باید بداند تا در آینده در شغل و پیشه خود موفق گردد در قالب یک مدل کارآفرینی نوجوانان طراحی نموده ایم و گام به گام، آموزش های لازم را با او تمرین می کنیم و تا آنجایی پیش می رویم که توان رسیدن به دانش و توسعه مهارت های کارآفرینی را تقویت و اثبات کنیم و تلاش می‌کنیم بیاموزیم که آموزش های کارآفرینی راه‌گشای حل بسیاری از نیازها و رفع کننده بسیاری از مشکلات آینده کشورمان خواهد بود و این اثر را با عشق فراوان تقدیم نوآفرینان عزیز آینده ساز ایران می نمائیم.

فرصت ها توسط اکثر انسان ها غنیمت شمرده نمی شوند چرا که در لباس کار ظاهر شده و نیازمند به تلاش هستند.
توماس ادیسون

مورد عجیب پاریس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله است.

موضوع اصلی کتاب

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

بازی اسپادیس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله است.

موضوع اصلی کتاب

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

قصه‌های قلعه سیاه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله است.

موضوع اصلی کتاب

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

اسکرول به بالا