چکیده کتاب

آخرین نسخه
نوجوان کارآفرین
Teen Entrepreneur
Teen Entrepreneur
در این کتاب ارزشمند تلاش کردیم با زبانی ساده و درخور فهم نوجوانان، فنون علمی و عملی کارآفرینی را بیان کرده و هر آنچه یک انسان در سنین ابتدایی مسیر شغلی خود باید بداند تا در آینده در شغل و پیشه خود موفق گردد در قالب یک مدل کارآفرینی نوجوانان طراحی نموده ایم و گام به گام، آموزش های لازم را با او تمرین می کنیم و تا آنجایی پیش می رویم که توان رسیدن به دانش و توسعه مهارت های کارآفرینی را تقویت و اثبات کنیم و تلاش میکنیم بیاموزیم که آموزش های کارآفرینی راهگشای حل بسیاری از نیازها و رفع کننده بسیاری از مشکلات آینده کشورمان خواهد بود و این اثر را با عشق فراوان تقدیم نوآفرینان عزیز آینده ساز ایران می نمائیم.

مورد عجیب پاریس
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله است.
موضوع اصلی کتاب
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
بازی اسپادیس
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله است.
موضوع اصلی کتاب
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.


قصههای قلعه سیاه
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله است.
موضوع اصلی کتاب
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.